hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | ضرورت وجود شرکت حمل و نقل کالا در منطقه اقتصادی سلفچگان

قم | ضرورت وجود شرکت حمل و نقل کالا در منطقه اقتصادی سلفچگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شرکت فولاد غرب آسیا، ایجاد یک شرکت حمل و نقل کالا دارای اهمیت است و یکی از مزایای آن منطقه، بحث حمل و نقل کالا است.

به گزارش رویداد ایران_قم،محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به برخورد متفاوت دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران اظهار کرد: شاهد برخورد جزیره ای این دستگاه‌ها با سرمایه گذاران هستیم، در حالی که باید شاهد برخورد یکپارچه دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران باشیم.
وی ادامه داد: تعدد مراکز تصمیم گیری در استان قم در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری مشکل ایجاد کرده و موجب شده است که تصمیم گیری در خصوص این طرح‌ها زمان بر شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: شهر قم، قطب تولیدی کفش و دمپایی است و در صورت فراهم نشدن صادرات این محصولات از استان قم در فعالیت واحدهای تولیدی کفش و دمپایی قم خلل ایجاد می‌شود. واحدهای تولیدی کفش و دمپایی پس از پیروزی انقلاب و در دهه شصت در جاده کاشان مستقر شدند و صنعت کفش و دمپایی قم، پیشران صنعت استان است.
وی خاطرنشان کرد: در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شرکت فولاد غرب آسیا، ایجاد یک شرکت حمل و نقل کالا دارای اهمیت است و یکی از مزایای آن منطقه، بحث حمل و نقل کالا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد